میز بانوان بخش مهربان (مهربان بانو)

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

     
   حضرت فاطمه علیهاالسلام : در خدمت مادر باش ؛ زیرا بهشت زیر قدم هاى مادران است .
    مادر ، امروز را به یمن وجود تو جشن می گیرم و تمام دلم را که دریچه ای به سوی دل مهربان تو دارد، گل باران می کنم. مبارک باد بر تو جایگاه بلند مادری. مبارک باد بر تو بهشت رضایت دوست. مبارک باد بر تو گام نهادن در وادی محبّت الهی و تو را سپاس. سپاس برای آن همه سختی که کشیدی تا ریسمان رستگاری را در دستم نهادی. سپاس برای ملالت هایی که دیدی تا به کشتی نجات اسلام هدایتم کردی. سپاس برای آن رنج ها که کشیدی تا با محبّت اهل بیت آشنایم کردی. تو را سپاس که از ظلمت و تاریکی دنیاپسندی دورم داشتی و به نور هدایت آشنایم کردی. تو را سپاس مادر و بهشت خدا گوارای وجودت باد.
      در این روز گرامی و پر قدر که به یمن میلاد با سعادت ام الائمه، فاطمه زهرا(س)، روز مادر نامیده شده است ، بیایید چشم دل بگشاییم و فاصله مان را تا بهشت کم کنیم. دریای مهر و محبّت در پای مادران جاری سازیم و بار هرچه غم که بر دل آنان است، به لبخندی، تبریکی و هدیه ای برداریم. آسمان دلشان را پر از نور امید سازیم و به کلامی ساده، امّا صمیمی سپاسشان گوییم که پیامبرمان حضرت محمّد(ص) می فرماید: «بوسیدن پیشانی مادر، پناهی از آتش جهنم است». و نیز می فرماید: «بزرگترین حقی که بر گردن یک فرد است، حق مادر اوست. »
((مادر روزت مبارک))


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۲۰
میز بانوان بخش مهربان

      معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت : حضور خانواده ها و زنان در مسابقات والیبال در سالن های ورزشی این رشته تایید نهایی شده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۱۱
میز بانوان بخش مهربان

هیچ دو زوجی وجود ندارد که بیش از یک هفته در کنار هم زندگی کرده باشند و هیچ اختلاف سلیقه ای میان شان پیش نیامده باشد. اختلاف نظر و حتی جروبحث میان زوج ها امری طبیعی است، اما اگر نتوانند این اختلافات را بدرستی مدیریت کنند، آن وقت می شود گفت اوضاع عادی نیست.

ما در این یادداشت قصد نداریم از راه هایی برایتان بگوییم که به بهتر شدن روابط تان با شریک زندگی بینجامند، اتفاقا ما از راه هایی می گوییم که اغلب زوج ها در اختلافات خانوادگی به آنها متوسل می شوند و جزو بدترین واکنش ها به یک اختلاف عقیده خانوادگی هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۱۶
میز بانوان بخش مهربان

ابتدا باید مطمئن شوید که مشکل ساز اصلی خودتان نیستید. باید یقین کنید که اشتباه نمی‌کنید. سپس سعی کنید خود را از این گمان که او شما را نالایق، بی‌عاطفه، بی‌اعتنا و بی‌شعور می‌داند رها سازید و باور کنید که طغیان فرد پرخاشگر، ریشه در مشکلات خودش دارد و رفتار شما سبب پرخاشگری وی نیست.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۵
میز بانوان بخش مهربان

بک روانشناس گفت: چارچوب آسیب‌ها پس از طلاق در سه محور فردی، خانوادگی و اجتماعی بررسی می‌شود.


به گزارش سرویس «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر عزت‌اله کردمیرزا درباره پیامدهای فردی طلاق، گفت: به آسیب‌هایی که بر تک تک افراد وارد می‌شود، پیامد فردی و آثار فردی گویند. آثار فردی وسیع است و خود به سه دسته سرخوردگی منفی، حس بدبینی و تردید و مشکلات مالی تقسیم می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۸
میز بانوان بخش مهربان