میز بانوان بخش مهربان (مهربان بانو)

 

معاون مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان در ۵ استان کشور طی دهه فجر امسال خبر داد.


"برگرفته از سایت معاونت امور زنان و خانواده"

پریچهر سلطانی شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی بانوان بازرگان در اتاق بازرگانی کرمانشاه، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در دهه فجر امسال نمایشگاه توانمندی زنان در ۵ استان کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا بانوان فعال در عرصه صنعت و تولید بتوانند دستاوردها و توانایی های خود را در این عرصه به نمایش بگذارند.

سلطانی این نمایشگاه را به عنوان یک همگرایی ملی معرفی کرد و افزود: کرمانشاه نیز در صورت فراهم بودن شرایط می تواند به عنوان یکی از پنج استان مد نظر، خود را معرفی کند.

معاون مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان خاطرنشان کرد: زنان می توانند در توسعه و رونق اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته و به صورت پویا و فعال در این عرصه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به حمایت وزارت صنعت از زنان فعال عرصه تولید و صنعت، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد بانوانی که شاغل و در عرصه های مختلف فعال هستند را افراد تحصیل کرده و دانشگاهی تشکیل می دهند.

سلطانی گفت: هم اکنون نرخ مشارکت زنان در کشور ما در سطح پایینی است، اما تلاش می کنیم که این میزان افزایش یافته و به ۳۰ درصد برسد.

وی در پایان وجود مرزهای تجاری را فرصت مناسبی برای رشد و توسعه استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: دستاوردهای بانوان می تواند از طریق این مرزها به خارج از کشور صادر شده و رونق صادرات را به دنبال داشته باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۶
میز بانوان بخش مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی